• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 25 خرداد 1398
کد مطلب : 59212
+
-

تکمیل محور شاهرود-آزادشهر  در اولویت قرار گرفت

معاون توسعه مدیریت وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که محور شاهرود-آزادشهر به‌عنوان جاده ترانزیت و بین‌المللی حائز اهمیت است گفت: تکمیل این محور در اولویت وزارت راه است. 

«مهدی عبوری» در گفت ‌وگو با مهر با اشاره به این‌که مشکلات راه و شهرسازی شرق استان سمنان با حضور نماینده مردم این شهرستان‌ها موردبررسی قرار گرفت افزود: یکی از محورهایی که به لحاظ بین‌المللی و ترانزیت حائز اهمیت است محور شاهرود-آزادشهر محسوب می‌شود که 30 کیلومتر آن در دست‌ ساخت است. 

وی اضافه کرد: مشکلات موجود در حوزه شاهرود-آزادشهر در جلسه‌ای با معاون وزیر و مدیر عامل شرکت زیرساخت در تهران مطرح خواهد شد تا تکمیل و بهسازی این محور در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که جدا شدن ساختار اداره کل راه و ترابری استان سمنان به‌عنوان بحث چندساله به پیشرفت شرق این خطه کمک می‌کند اظهار کرد: این اتفاق با درایت نماینده شاهرود و میامی و دولت اتفاق افتاد و با همراهی مردم و مسئولان ایجاد اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان سبب رفع مشکلات این حوزه خواهد شد.

عبوری با اشاره به این‌که ستاد بازآفرینی شهری رویکردی جدید در نوسازی بافت فرسوده محسوب می‌شود بیان کرد: اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری استان سمنان ۳۴ میلیارد تومان است که اکتفا به این مبلغ نخواهیم کرد و با مشارکت بخش خصوصی و مالکانی که خانه‌های آنها در داخل طرح قرار می‌گیرند این رقم قطعاً افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به این‌که ستاد بازآفرینی شهری مجموعه اقدامات جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهری برای منطقه موردنظر است، لذا با شکل‌گیری معاونت‌های اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان به این موضوع در دو شهر شاهرود و میامی نیز به زودی دست خواهیم‌ یافت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید